Friday, October 26, 2007

αδσλ...!


k η ζωή κυλούσε ήρεμα και ήσυχα και όμορφα και άσχημα και βαρετά και πάλι όμορφα. Ο ήρωας πήρε τα πάνω του με την Adsl και την έχει ψωνίσει. Γουστάρει τρελά...εμένα να δεις...δεν 3εκουνιέμαι απο μπροστά του...τον αγαπώ!
Προχ8ές παραλίγο να είμαι 8ύμα ενος τροχαίου στον περιφερειακό...μου σκάει ο δίπλα πάνω μου-μάλλον για να αλλάξει λωρίδα- δεν με είδε όπως φαίνεται..!8α ήμουν κ εγώ ένα απο αυτά τα ατυχήματα, (μπορεί και απλά μια στάθμευση στα δεξιά με αλάρμ) που μπλοκάρει τον περιφερειακό κ ταλαιπωρεί πλήθος κόσμου. Δεν είναι κ απλό πράγμα να 8ες να φτάσεις καλαμαριά και να συναντάς μποτιλιάρισμα στην ευκαρπία...δεν παλεύται..απλά..!
Στο σχολείο έρχεται ένα κοριτσάκι με μια φυσικότητα και μου λεει: κυρια..ο Ιάκωβος είναι ψευδός......
^%^%$@#@^%&*τότε εγώ κοιτάω τον Ιάκωβο, χτυπάω το χέρι στην έδρα για να έχω την προσοχή όλων των παιδιών και τους ανακοινώνω γελώντας φωναχτά : παιδιά ο ιάκωβος είναι ψευδος...!χχααχαχαχααχαχαχ...^$&*$*%^$(*&%(*)^($@##$$#@!@#!
....κοίταξα λοιπόν το κοριτσάκι και του είπα πως δεν πειράζει που ο Ιάκωβος είναι ψευδός και να κάτσει πάλι στη θέση του.
...πειράζει όμως που κάνει φασαρία ο Ιάκωβος και μου σπάει τα νεύρα..!
Σύγχρονες διδακτικές προσεγγίσεις για την ανάπτυξη κριτικής δημιουργικής σκέψης!
καλά είναι στη θεωρία. Στην πράξη τι να πρωτοκάνεις...να διατηρήσεις ησυχία στην τάξη, να προσελκύσεις το ενδιαφέρον και την προσοχή τους, να αναπτύξεις την κριτική και δημιουργική σκέψη τους, την ώρα που μιλάνε τα υπόλοιπα στην τάξη...
anyway
γαμώ στο διατηρητέο την τρίτη που έπαιζε ο dj Blend. Ωραίες μουσικές και πολύ κέφι...κ όλα αυτά μέρα τρίτη..!ούτε κίνηση, ούτε μπιτιλιάρισμα, ούτε πανικός..!

3 comments:

Love and Poison said...

Θα'θελα να'μουν σε μια γωνιά και να έβλεπα τα μούτρα σου όταν ο Ιάκωβος κάνει μαλακίες στην τάξη μέσ! μουαχαχαχαχα...

Ιάκωβε γερά, τα lexotanil είναι κοντά!

If...ιγένεια said...

λολ.. Υπομονή, είναι καλά κατα βάθος τα παιδάκια.. ;p

Naty! said...

αγάπη και δηλητήριο κοροιδεύουμε ε...?!:Ρ
if...ιγένεια σκέτη απόλαυση είναι, και όλα μέσα στο παιχνίδι είναι..έχω μπόλικη υπομονή και όρεξη..!