Monday, October 29, 2007

Ένα "ούφ"...!


Ξύπνησα με ένα "ούφ" σήμερα...
λίγο ο καιρός, λίγο η διάθεση...λίγο απ όλα..!
όλη μέρα είχα μέσα μου αυτό το "ούφ"...
καθόμουν απέναντι απο την παραλία...-που επιτέλους βλέπω μετά απο μήνες, έφυγε ο τοίχος απο μπροστά...!- έπινα τη μπύρα μου...και μόλις έμενα λίγο μόνη, με φανταζόμουν να κολυμπάω μέσα στο θερμαϊκό -μπλίαχ- να κάνω ελέυθερο, ήπτιο, ανάσκελα, να κάνω βουτιές και να αράζω κοιτώντας τον μαύρο ουρανό...
Ένα "ούφ", γιατί τίποτα δεν γίνεται, τίποτα δεν αλλάζει, όλα είναι τα ίδια και όλα είναι ήρεμα. Και για να χαλάσω αυτή την ηρεμία, σκέφτομαι μαλακίες, παιδεύω το μυαλό μου με ανούσια πράγματα. μάλλον τα λέω για να τα ακούσω κ εγω μου φαίνεται...γιατί όταν τα σκέφτομαι δεν μου φαίνονται κ τόσο ανούσια...και τα προτιμώ απο την ηρεμία του κεφαλιού μου.
Δεν είναι δυνατόν να σκέφτομαι ένα φάντασμα...έναν άν8ρωπο που δεν υπάρχει, που δεν μου δίνει σημάδια ζωής, σημάδια για να έχω λόγο και δικαίωμα να τον σκέφτομαι..
έναν άνθρωπο που μου έχει δείξει ξεκάθαρα τι θέλει απο εμένα και ακόμα πιο ξεκάθαρα τι δεν θέλει απο εμένα. πως γίνεται να κολλάω με αυτούς τους ανθρώπους..
Εγώ, τι θέλω απο αυτόν...?
Όσο μου αφαιρεί το δικαίωμα να τον σκέφτομαι, τόσο δεν μπορώ να καταλάβω τι θέλω...!
ένα μπέρδεμα, ένα κουβάρι..."είναι απλά τα πράγματα"
έσυ δεν μου είπες να περνάμε καλά..?
έσυ δεν χάθηκες?
έσυ τώρα μη ζητάς παραπάνω εξηγήσεις..!
και δεν ζητάω.
αλήθεια
Ουφ...
άλλα πώς γίνεται να τον σκέφτομαι
πως θα γίνει να μην τον σκέφτομαι
Ουφ...
έχω φτιάξει μέσα στο μυαλό μου αυτό που θα ήθελα να ήταν και το ζητάω λες και είναι πραγματικό?
Ουφ...
τόση μοναξιά ώρες ώρες...
όλα να καταλήγουν εκεί...
αλλά άυριο θα έχει φύγει αυτό το ουφ...όχι όλα τα άλλα, απλά δεν θα φαντάζουν τόσο μεγάλα και μελαγχολικά μέσα στο κεφάλι μου.
που και να μην περνούσα καλά κυριακάτικά...απο τις καλύτερες κυριακές θα έλεγα..!

υγ: η φωτο είναι κλεμένη απο έναν γνωστό μου. τον ευχαριστώ και συγγνώμη για την κλεψιά αλλά είναι πραγματικά υπέροχη.

9 comments:

Love and Poison said...

Δεν μπορώ να ακούω άλλο για σχέσεις που ΑΠΛΩΣ ζητάει ο ένας από τον άλλον (ή βάζουν όρους) "να περνάνε καλά"... Εννοούν κάτι άλλο και ξεφτιλίζουν κάθε έννοια...

Στην τελική δεν είναι πιο δίκαιο και υγιές να πείτε" θέλω μόνο σεξ χωρίς συναισθήματα και δεσμεύσεις" ώστε να μην υπάρχουν τα περιθώρια για συναισθηματικό δέσιμο?

υ.γ. Δεν είναι μαγική η πόλη μας όταν "Everyday is like Sunday & everyday is Silent and Grey"?

Naty! said...

Τότε εγώ είμαι αυτή που έχει ξεπεράσει τα όρια και έχει δώσει λάθος διαστάσεις στα περι8ώρια...αλλά γιατί να αισθάνομαι τύψεις γι αυτά που νιώθω και να προσπαθώ να τα κρύψω..?γιατί να βρίσκω τοίχος μπροστά μου όταν εκφράζω αυτά που νιώθω..?
υ.γ. είναι μαγική...σαν τα δάχτυλά μου...:Ρ

FuSmOKer said...

Καλησπέρα :)
Μπορεί να είμαι off topic αλλά τα έχετε ξεκαθαρίσει εντελώς τα πράγματα;;

Μήπως έχεις πλάσει στο μυαλό σου ένα πλασματικό ιδεώδες γί' αυτόν, το οποίο όμως δεν ανταποκρίνεται σε αυτόν τον βαθμό;;

Μπορεί να λέω και μαλακίες. Μην παρεξηγείς. Απλά και εγώ δεν μπορώ να καταλάβω με 15 γραμμές κείμενο.
Αλλά αυθόρμητα αυτά σκέφτηκα.

Οι καλοί φίλοι κάνουν και καλούς λογαριασμούς (..και όχι το αντίθετο που συνηθίζουν να λένε)
Να προσέχεις :)

Love and Poison said...

Αγαπητή μου Naty, το έκανες γιατί πολλές φορές παρόλο που οι καταστάσεις δεν το "ευνοούν" (δεν υπάρχει ανάλογη ανταπόκριση), συνεχίζουμε να πιστεύουμε πως είτε με το "καλό σεξ", είτε με τον καιρό, θα κάνουμε τον άλλο να μας ερωτευθεί...

Ουσιαστικά όμως το "παιχνίδι" χάθηκε από τότε που "δέχτηκες" (λόγω συναισθημάτων) τους όποιους όρους για μια τέτοιου είδους σχέση...

Μη νιώθεις τύψεις για αυτό που νιώθεις, απλώς να μεγαλώσεις τα standards σου και να "απαιτείς" (μέσω της προσωπικότητάς σου) τον σεβασμό που αναπόδεικτα σου πρέπει/αρμόζει...


υ.γ. Ο Oscar Wilde έλεγε "Πάντα να προσπερνάς μια καλή συμβουλή. Είναι το μόνο που μπορείς να κάνεις, αφού δεν είναι χρήσιμη σε κανέναν..."

υ.γ.2 Κάποιο πουλάκι μου είπε, πως με την ανέγερση του νέου Δημαρχείου στην παραλία, αντί του θυρεού της πόλης στη σημαία θα βλέπουμε τα δαχτυλάκια σου ;ΡΡΡ

Naty! said...

fusmoker...υποτίθεται πως έχουμε ξεκαθαρίσει την κατάσταση, ομως εγώ είμαι αυτή που χάλασε τους "κανόνες" έπειδη...τι ηλίθια..., ένιωσα και μου βγήκαν κάποια πράγματα παραπάνω...όσο για το πλασματικό ιδεώδες που λες πως έχω πλάσει στο μυαλό μου, αυτό είναι το μόνο σίγουρο...
8α προσεχω...ευχαριστώ!*

love&poison...το κακό είναι πως έγώ την ξεκίνησα αυτή την κατάσταση και όταν μου γύρισε σε συναίσθημα ήταν πια αργά..κάποτε ήμουν εγώ αυτή που δεν ήθελε δεσμεύσεις και μαλακίες...ουφ!!

υ.γ. βλέπω διαδίδονται τα νεα ε..?το διάβασες κ εσύ το πρωτοσέλιδο στην espresso για την πρόταση που μου έγινε..!η αλήθεια είναι πως δεν έχω απαντήσει ακόμα..μπορεί να μου τα ματιάξουν τόσα βλέματα που θα τα θαυμάζουν καθημερινα..!

iro* said...

ΟΥΦ...!!!
ΜΠΟΡΕΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΝΕΚΔΟΤΟ ΜΕ ΤΑ ΔΑΧΤΥΛΑ ΣΟΥ????? ΕΙΝΑΙ ΚΛΟΟΥΝΙΣΙΑ ΑΦΟΥ...
κ αναρωτιομουν εκει που πιναμε τη μπυρα τι ηταν αυτο που ξεφυσουσε διπλα στο αυτι μου... το "ουφ" ηταν λοιπον... κ μην προσπαθεις να αποκωδικοποιησεις ανεξηγητες συμπεριφορες λεμε.. Ξερεις, εχω πειρα!!! (κ μπυρα!!) ξερεις.. ξερεις...
Λελελελελελελελλελελελε...
Ευτυχως χειμωνιασε κ εβαλες καλτσες!!! :):)
***

Naty! said...

iro*...ξεφυσούσε δίπλα στο αυτί σου και κουνούσε τα ανέμελα μαλλιά σου λέμε..!!!αλλά εσύ προτιμούσες την ηδονή της μπύρας..χεχεχεχεχ

Love and Poison said...

Μη σκας καλή μου Naty... Ζηλεύει τα νιάτα και τα δάχτυλά σου ;ΡΡΡΡ Ο πολύ Republic της έχει κάνει κακό ;ΡΡΡ

FuSmOKer said...

Το ότι ένιωσες και σου βγήκαν κάποια πράγματα παραπάνω μόνο ηλίθια δεν θα έπρεπε να σε χαρακτηρίζουν..

Υγιέστατο το βλέπω και αν θες την γνώμη μου, είναι θετικό αυτό και μου αρέσει σε έναν άνθρωπο.
Μην νιώθεις τύψεις όταν δείχνεις σε κάποιον το χρώμα σου και ποια είσαι.
Kαλησπέρες :)