Friday, November 16, 2007





Λίγες είναι οι σταθερές αξίες στη ζωή μας...λίγες αλλά καλές.
οι φίλοι μας είναι μια απο αυτές...
κ όταν τους βρούμε τους κρατάμε να μην τους χάσουμε...
Έρχονται στιγμές όμως που πρέπει να τους αποχαιρετήσεις...να πείς ένα αντίο, να κλάψεις, να αναπολήσεις, να νιώσεις την απουσία τους, να νιώθεις την πόλη άδεια χωρίς την παρουσία τους...
το καλό της υπόθεσης είναι όταν είσαι προετοιμασμένος γι αυτόν τον αποχωρισμό...ξέρεις πως θα έρθει, δεν ξέρεις όμως πότε θα είναι...
το έχεις ξαναζήσει το σκηνικό..μια νύχτα βροχερή και κρύα κάπου στο βαρδάρη στα κτέλ να περιμένεις να φωνάξουν απο τα μεγάφωνα την αναχώρηση του λεωφορείου. κ όταν μπαίνει μέσα στο λεωφορείο και αυτό απομακρύνεται, νιώθεις πως είσαι σε μια πόλη κενή.
τα ίδια παντελάκη μου, τα ίδια παντελή μου..
πονάει όμως ο παντελάκης ρε γαμωτό, πονάει..!
μετά συνειδητοποιείς πως περνάς μια περίοδο που όλοι φεύγουν. άλλοι φαντάροι, άλλοι αναπληρωτές σε νησιά. γιατί φεύγουν όλοι μου οι φίλοι..???
μένουν εδώ άλλοι εξίσου σημαντικοί και αυτό που σου μένει να κάνεις, είναι να κοιτάς για τα φτηνότερα αεροπορικά να πάς στα νησιά μέσα στο καταχείμωνο...και να εύχεσαι να είναι εκεί που ζούνε πλέον, καλά και να περνάνε καλά..!
κ εμείς εδώ θα συνεχίσουμε να ζούμε την όμορφη ζωή μας, πηγαίνοντας στα χωριά της ημαθίας κάθε μέρα, βγαίνοντας έξω και κάνοντας cocooning στο σπίτι..*

8 comments:

Love and Poison said...

Σώπα σώπα... αγκαλίτσα?

Naty! said...

νιε...σελεις να γινεις φιλος μου..? αλλά να μη φευγεις..να ριζωσεις στην πόλη..μόνο εγω να φεύγω όταν σέλω.κ αν σέλω πολύ να σε παίρνω μαζί μου..:Ρ:Ρ

Love and Poison said...

Είμαι φίλος σου dear... έστω και blogfriend ;ΡΡΡΡ...

Ήταν να φύγω, αλλά τελικά δε θα πάω πουθενά... το πολύ μέχρι την Ημαθία... σου κάνω?

Την αγκαλιά μου ;)))))

Naty! said...

Δευτέρα πρωΐ περνάω να σε πάρω..!Πάρε και καφέ μαζι..!Σκέτο με γάλα...

Δεκτή:):)

Love and Poison said...

Οκ, Τρίτη ξαναδουλεύω άλλωστε, καιρό έχω να πάω εκδρομούλα ;ΡΡΡ
Που πάμε? Στην κοσμική Μελίκη? Θα φέρω σε θερμός φίλτρου με γεύση καραμέλα...

υ.γ. Αλλά θα οδηγώ εγώ...

Naty! said...

Στην μητρόπολη της διασκέδασης...την κοσμική Αλεξάνδρεια!!
θα οδηγήσεις εσυ...(#@@%$@@^@#)...
Δεν εμπιστεύεσαι την ασφαλή και σουμαχερική μου οδήγηση, ή απλά θες να με ξεκουράσεις..??
στον καφέ τα βρήκαμε πάντως..!

Love and Poison said...

Η αλήθεια είναι ότι έναν φόβο με τις γυναίκες οδηγούς τον έχω, αλλά δεν το φωνάζω...

Αφού μιλάμε για το λίκνο του πολιτισμού, την τροπική Αλεξάνδρεια, μπορώ να πω όχι?

Για αυτό θέλω να οδηγήσω βρε! Για να σε ξεκουράσω και να απολαύσεις το τοπίο ;ΡΡ

υ.γ. Τον δικό μου με λίγο εβαπορέ, ευχαριστώ... (όχι σαν κάτι "λίγους" που βάζουν φρέσκο στον καφέ!!!)

Sotona Dos said...

...καλες βολτες λοιπον!
...ωραια συζητηση και ομορφη ατμοσφαιρα.