Wednesday, November 21, 2007

it is love at sight first...!

8 comments:

Love and Poison said...

Γιατί μου το κάνεις αυτό? ε? Ουφ ουφ...

Naty! said...

...ποιό γλυκιέ μου..?

Love and Poison said...

Έχω προηγούμενα με τον Pepe le Piou...

Love and Poison said...

υ.γ. Αυτό το "γλυκέ μου" με σκότωσε... Σαν Πασχαλινό σοκολατένιο λαγουδάκι αισθάνομαι ;Ρ

Naty! said...

Την έπεσε και στη δικιά σου..??
Είναι θεός πάντως!!
je t'aime, oui oui, mon amour... moua moua moua!!!

Love and Poison said...

Για να μιλήσω κ σοβαρά... Όχι, δεν υπάρχει τέτοιο πράγμα... Οτιδήποτε άλλο ναι, αλλά έρωτας με την πρώτη ματιά no way...

Naty! said...

Συμφωνο γλυκιέ μου απόλυτα...υπάρχει μόνο sex με την πρώτη ματιά, δύσκολοι καιροί για συναισθήματα..ε?
ουφ..!
ποοιαααα εχει γενέθλια αύριο..ε???ποιααααα?????

Love and Poison said...

Οι καιροί δεν είναι ποτέ δύσκολοι για συναισθήματα... Οι άνθρωποι είναι...

υ.γ.1 Η ΡΟύλα Βροχοπούλου? Όχι? Σκατά...

υ.γ.2 Τι θα μας κεράσεις? Ρεβανί από την εξωτική Αλεξάνδρεια?