Sunday, January 13, 2008

7+1...


7+1 πράγματα που με σημάδεψαν το 2007..

1) η απόφαση της Ηρούς να πάει στην Ίο. Δύσκολες στιγμές να αποχωρίζεσαι έναν άνθρωπο τόσο δικό σου κ να ζεις πλέον χωρίς αυτόν την καθημερινότητά σου. Ατελείωτες ώρες στο τηλέφωνο, ατελείωτες ώρες στο μσν, μεγάλο το κενό.

2) Τα δυο ταξίδια μου πέρσι στην Νιό. Τόσο όμορφα να είμαι σε νησί κ να μην είναι καλοκαίρι…

3) Τα παιδία στο Κ.Ε.Α. Καλαμαριάς. Τους αγαπώ όλους πολύ κ χαίρομαι πολύ που τους έχω στη ζωή μου και εκτός κατασκήνωσης. Η μεγάλη μου αδυναμία η Βίκυ, ένα από τα «παιδιά» μου το καλοκαίρι. Πριν από δυο μέρες την πέτυχα μόνη της σε μια αίθουσα όσο τα υπόλοιπα παιδιά χόρευαν σε άλλο χώρο. Την πείραζα, της μιλούσα, την ρωτούσα πράγματα, (μόνο σε όσα ήθελε μου απαντούσε κ αυτό με μεγάλη υπομονή). Το μεγάλο σοκ ήταν όταν τη ρωτούσα.. ‘πώς με λένε βίκύ, ποια είμαι εγώ..?? είμαι η να.. είμαι η να…γυρνούσε με κοιτούσε...γυρνούσε από την άλλη. Συνέχιζα εγώ, είμαι η νατα η νατάσα! Ποια είμαι Βίκύ? Είμαι η νατάσα? Κ γυρνάει με κοιτάει στα μάτια κ μου λέει..

Αναστασία..

Δεν θυμάμαι πότε ήταν η τελευταία φορά κ αν ποτέ είχε ακούσει να με φωνάζουν έτσι, αλλά με τρέλανε όταν το είπε. Αδυναμία μεγάλη..

4) η αποτυχημένη σχέση που είχα κάνει πριν το καλοκαίρι, την επόμενη μέρα του χωρισμού ήταν σαν να μην ήμασταν ποτέ μαζί..! δεν θέλω να το ξανακάνω αυτό το λάθος..

5) η απόφασή μου να απομακρυνθώ από ανθρώπους που είχαμε μακροχρόνια φιλία.

6) Η απόφασή μου να μην βλέπω τηλεόραση και να διαβάζω πιο πολλά βιβλία.

7) Οι λάθος επιλογές μου και τα μυαλά πάνω από το κεφάλι κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού. Το τετραήμερο στο Καλαμίτσι. .η αρχή του κακού(?) θα δείξει…

+1) Η ανάγκη μου να περιγράφω, κατά κύριο λόγο τον συναισθηματικό τομέα της ζωής μου σε ανθρώπους που ούτε ξέρω ούτε γνωρίζω κ ίσως να μην γνωρίσω ποτέ.. έχει μια μαγεία.. δεν πιστεύω να κούρασα κανέναν με το αγόρι..:Ρ

Κ άλλα πολλά…


12 comments:

Sanity Loss Era said...

Οσο αφορα το πρωτο που γραφεις, το ιδιο επαθα και εγω με τη δικια μου κολλητη. Αυτη Συρο, εγω Φλωρινα και το τηλ. σκουλαρικι.Ειναι δυσκολο οπως και να το δεις...

Υ.Γ:Εσυ εισαι στη φωτο??

Unknown said...

εγω παλι το προτιμω να χωριζω κ να μη σκεφτομαι οτι ημασταν μαζι,ειδικα σε μια αποτυχημενη σχεση.λαθος η μη εκει βλεπεις τα ορια σου.

Naty! said...

sanity loss era...μέχρι και ταινία έχουμε δει μαζί απο μσν και καμερα...αστα..!καταλαβαινόμαστε!!
εγώ είμαι ναι..ατενίζω τον τοίχο μου με αισιοδοξία..!:Ρ

Stilvi...μάλλον δεν το διατύπωσα καλά..ήταν τόσο αποτυχημένη η σχέση που την επόμενη μέρα τον είχα ξεχάσει.. το λάθος μου ήταν που επέτρεψα στον εαυτό μου να διατηρήσει μια τέτοια σχέση για πάνω απο ένα μήνα..(εκεί άρχισα να την ψιλιάζομαι..)

Menelaos Gkikas said...

Μορφή προσώπου ψυχή ομοία!

If...ιγένεια said...

Εμπειρίες.. Λαηφ ισ γκουντ..

Jason said...

Είσαι από τους ανθρώπους που βάζουν στόχους κάθε φορά που αλλάζει ο χρόνος;
Που σκέφτονται τι θα πάρουν μαζί τους στο νέο χρόνο και τι θα αφήσουν πίσω;
Ποτέ δεν ήμουν, δεν ξέρω αν είναι καλύτερα ή χειρότερα, αλλά δύσκολα θα διάλεγα 7+1 πράγματα από μια χρονιά περασμένη.

Naty! said...

μενέλαε...if you say so..!

if..ιγένεια...αϊ αγκρι!

jason..το έκανα αφού μου ζητήθηκε. αυτά που διάλεξα ήταν κάποια, ίσως τα πρώτα που μου ήρ8αν στο μυαλό. είναι καλό να βάζουμε στόχους, όχι απαραίτητα στο τέλος μιας χρονιάς..!

Love and Poison said...

Ουφ... Θέλω να γράψω πολλά που σκέφτομαι, αλλά μάλλον δε θα το κάνω...

Καλησπέρα...

υ.γ.1 Ωραία πυτζάμα ;Ρ
υ.γ.2 Έτοιμος ο καφές?

Naty! said...

υ.γ. 2 ο καφές σου έχει κρυώσει γιάννη...απο Δευτέρα ξανά...
υ.γ. 1 όλα μου τα ρούχα είναι ωραία..:Ρ:Ρ (αυτό ήταν για το ψώνιο..)

Sanity Loss Era said...

Επισης εισαι καλεσμενη σε μπλογκοπαιγνιο. Βιου μαι μπλογκ για ντιτειλς.

salvador said...

Εσυ είσαι στην φωτογραφία;
Ωραία είσαι ,μου αρέσεις.
Να πάρεις οθόνη τι-εφ-τι
θα χαλάσουν τα ματάκια σου.
θα σου πάρω εγώ αμα θέλεις
και αυτοκινητο.
θυμισε μου μόνο να σε ξαναθυμιθω.

Naty! said...

dear salvador..δεν χρειάζομαι, έχω...!
δεν χρειάζεται να σου θυμίσω τίποτα at all..!
:)