Tuesday, January 8, 2008

confused...



Γιατί οι άνθρωποι γύρω μας κοροιδευόμαστε? Έχω κάνει πολλά λάθη στο παρελθόν όμως, κάποια πράγματα δεν θα τα ξανακάνω, ούτε στους άλλους, αλλά ούτε στον εαυτό μου..
Θα κοιτάω το καλό μου, θα προστατεύω τον εαυτό μου κ δεν θα μπλέκω σε καταστάσεις αδιέξοδες...
και τι καταλαβαίνω?
όταν είμαι καλά, (αλλα αδιάφορα καλα) τότε πλήτω και βαριέμαι και λεω πως καλύτερο είναι να πονάς παρά να ζείς αδιάφορα. Όταν πονάω , τότε ζητάω απεγνωσμένα λίγη απο την ηρεμία και αδιαφορία που είχα πριν.
Κάποιος είχε πεί πως σε γενικές γραμμές, όλοι μας ξέρουμε πως να φερόμαστε και πως να πράτουμε σε καταστάσεις που μας μπλέκει ο άλλος. Όταν όμως μπαίνει ο συναισθηματικός παράγοντας στη μέση, τότε θολώνουμε κ ενώ ξέρουμε ποιο είναι το καλό και το σωστό, κάνουμε ότι μας ορίσει η καρδιά και τα συναισθήματά μας κ ας μας βγεί κ σε κακό..
κ εγώ η μικρή κ ανόητη νατασούλα προσπαθώ να κρύψω τα συναισθήματά μου για να καταφέρω αυτό που ελπίζω..ώρες ώρες νιώθω πως κ μόνο που μπαίνω σε αυτή τη διαδικασία, ξενερώνω, πως χάνεται το αγνό και όμορφο συναίσθημα του έρωτα..
ώρες ώρες νιώθω πως δεν μπορώ να συγκρατήσω τα συναισθήματά μου, αλλά μπορώ να τα καταπιέσω
ώρες ώρες νιώθω πως θα σκάσω απο την καταπίεση
ώρες ώρες νιώθω πως θέλω να μην υπάρχει πλέον στο μυαλό μου,
πως θα ήθελα να ήταν όλα όπως εγώ τα θέλω,
ένα τεράστιο ερωτηματικό γιατί δεν είναι όλα όπως τα θέλω
μια τεράστια ανάγκη γι αυτή την γαμωαγκαλιά που μου τη δίνει όποτε θέλει αυτός
ένα τεράστιο ούφ
μια τεράστια θλίψη γιατί κάθε φορά νομίζω πως κάτι θα αλλάξει κ κάθε φορά δεν αλλάζει τίποτα
μια ίδια ιστορία, που απλά ξεχνιέται, καταπιέζεται και αναγκάζεται να ακολουθήσει ένα δρόμο που δεν θέλει
μια όμορφη ανάμνηση των πρόσφατων διακοπών κ ειδικά στην Πράγα που ήταν καλύτερη απο κάθε προσδοκία μου..τόση ομορφιά, τόση επιβλητικότητα, τετοιο παραμύθι..
του ανεπανάληπτου road trip γερμανία-τσεχία, ο χάρτης, το άγνωστο, η αναμονή και το χάσιμο στο Pilsen
η pub που κατά τύχη βρήκαμε στην πράγα, απο το 1745...με ζωντανή μουσική κιθάρες, απίστευτη ατμοσφαιρα και μπύρες
η ποιότητα ζωής που είδα εκεί, μια όμορφη οικογένεια, χωρίς τηλεόραση, με μουσική κ ράδιο στο σπίτι, διάβασμα, συζητήσεις όμορφες με μπύρες και λουκάνικα, επιτραπέζια παιχνίδια, λίγο υπολογιστής, περπάτημα, όλα αληθινά και όμορφα..
η επιστροφή στο σχολείο, όσο και να βαριόμουνα τη διαδρομή μέχρι την αλεξάνδρεια, μόλις πάτησα στην τάξη τα ξέχασα όλα..
τα παιδιά εδώ που ξέρουν όλες τις σειρές απ'έξω, απο την μαρία την άσχημη μέχρι την χουάνα την παρθένα...έλεος!
το πακέτο marlboro αντί για καπνό που κάπνισα σε μια μέρα...δεν είμαι καλά...
το δωράκι μου...1984 ο μεγάλος αδερφός και το δωράκι του...η φάρμα των ζώων...
η φούστα που είδα κ θέλω απεγνωσμένα να πάρω..θα την βάλω μέ ένα άσπρο πουκάμισο..θα είναι τέλεια αφού!!
η καταναλωτική μανία που με έχει πιάσει εδώ κ ένα μήνα...σταμάτα επιτέλους!
το κεικ σοκολάτας κ τα αρνητικά σχόλια παρόλο που ξετρελάθηκα...μιαμ
η ανάγκη να του μιλήσω κ να μην το κάνω..
οι φίλοι μου που πάλι έφυγαν με το τέλος των διακοπών...φαντάροι, εκπαιδευτικοί, όλοι μακρυα κ πάλι
πάσχα φολέγανδρο-ίο ψήνεται κανείς...?

9 comments:

Unknown said...

πως φαινεται οτι εχεις γυρισει απο διακοπες!ολα σου φαινονται βαρετα κ μιζερα κ ζεις με την αναμνηση...να γιατι δεν παω συχνα διακοπες!
πι ες:ΜΙΛΑ ΤΟΥ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΥ!!!καλη χρονια!

Sanity Loss Era said...

Εχει δικιο η απο πανω μου(ξουτ ξουτ), μιλα. Παντα να μιλας. Και ας αναγκαστεις να ζητησεις συγγνωμη το ιδιο λεπτο και ας το μετανιωσεις και ας γινεις ρεζιλι. Παντως μιλα. Εγω το κανω χρονια τωρα και εχω φαει τα μουτρα μου!! Πιανει σου λεω!

iro* said...

δεν θα σου δωσω καμια συμβουλη...
Δυο μερες σε αφησα κ αμαν πια!!! τι εγινε παλι ρε ζουζου...??? κανε ο,τι θες, ετσι κ αλλιως εχεις τοσο πληρη επιγνωση του τι γινεται, που παντα ξερεις το αποτελεσμα, παντα ξερεις που φταις κ που οχι!! (δεν φταις, ειπαμε!!!) Αντε, μην τρελαινεσαι αφου!!! (Α! τα παραπανω ισχυουν κ για τη φουστα!! μην την παρεις, κρατα λεφτα για το Πασχα!!!!)
Τι μου το θυμησες το γαμωPilsen...
Α! η παμπ ηταν ανοιχτη απο το 1475! (δεν θυμασαι που ειχαμε παει στα εγκαινεια?? :p
Αντε τωρα...
φιλι μεγαλο!!!****


....η χουανα η παρθενα παιζεται ακομα?? τα δικα μου τα καμαρια γιατι δεν την αναφερουν??? μηπως την σνομπαρουν???? εχασα επισοδια...
***

Unknown said...

ελαβα προσκληση κ σου την ανταποδοδω!τα 7+1 πραγματα που σε σημαδεψαν το 2007!μπες στο blog μου κ θα καταλαβεις,αν δεν καταλαβεις ρωτα,ουτε εγω ξερω να σου απαντησω! :-Ρ

Menelaos Gkikas said...

Πάντως εμένα πολύ όμορφα μου φαίνονται όλα αυτά. Και της Μιχαλούς!

Love and Poison said...

Does the body rule the mind or does the mind rule the body? I dunno...

Μάλλον, I know, αλλά ομοιοπαθής είμαι και γω, οπότε οποιαδήποτε πρόταση/συμβουλή πάει στα σκουπίδια...

Να σου πω την αλήθεια όμως ρε Νατάσσα... Σε ζηλεύω γμτ... Και οι τραγωδίες του έρωτα έχουν και αυτές μια ομορφιά...

υ.γ.1 Ακόμα Αλεξάνδρεια δεν μας κάλεσες, στα νησιά θες να μας τρέξεις?
υ.γ.2 Αμαρτία εξομολογημένη (βλέπε κέικ) δεν είναι αμαρτία ;Ρ

Naty! said...

stilvy& Sanity loss era
δεν θα του δώσω αυτή τη χαρά, ήδη 3έρει πάνω κάτω πως νιώθω κ προσπαθώ να το αλλάξω κ αυτό..οι δυο πρώτες μέρες είναι δύσκολες, μετά μου περνάει..."μια ίδια ιστορία, που απλά ξεχνιέται, καταπιέζεται και αναγκάζεται να ακολουθήσει ένα δρόμο που δεν θέλει"...έτσι έγινε κ πάλι..ηρέμησα κ μπερδεύτηκα!θα περάσει που θα πάει..

iro* αχ αυτές οι δυο μέρες που έλειψες..αχ!λέω να σου κάνω έκπληξη κ να σου έρ8ω ψήνεσαι??αλλα έκπληξη ναι..?

μενέλαε...εμένα όχι..!

γιαννη..έχουν μια ομορφιά όταν τις βλέπεις απο μακρυα ή όταν έχουν περάσει ίσως!...όταν τις ζεις είναι δύσκολες...ειδικά το πρώτο διήμερο...ουφ!
υ.γ. Δευτέρα παμε ναι??γαλλικός φουντούκι είπαμε..οδηγώ εγώ..οκ οκ!!

salvador said...

εγώ

Naty! said...

salvador αλλαγή σχεδίων...τι κρίμα..!