Friday, May 18, 2007

Τι γίνεται...?

Ίσως μερικές φορές να προτιμούσα να μείνω μόνη μου κάπου κοντά σε μια ακρογιαλιά κοιτάζοντας τη θάλασσα..έτσι απλά. Κ αν δεν γίνεται αυτό, τότε να περιοριστώ στους τέσσερις τοίχους του δωματίου μου κοιτάζοντας το τίποτα, σκεφτόμενη όμως τα πάντα.
Ίσως μερικές φορές να ήθελα να ουρλιάξω και να μπώ μέσα στο μυαλό του άλλου να του δείξω πως σκέφτομαι για να με καταλάβει σε αυτά που λέω...Κ επειδή δεν γίνεται αυτό, τότε να περιοριστώ στη σιωπή κουρασμένη πλέον απο το χάσμα των μυαλών μας.
Ίσως μερικές φορές να θέλω να μπώ εγώ η ίδια μέσα στο μυαλό μου για να καταλάβω τι γίνεται...

7 comments:

Anonymous said...

Σκόνη και θρύψαλα. Αντέχεις?

Love and Poison said...

"Ίσως μερικές φορές να θέλω να μπώ εγώ η ίδια μέσα στο μυαλό μου για να καταλάβω τι γίνεται..."

Ίσως & να μη χρειάζεται, απλά να μην το συνειδητοποίησες ακόμα...Τα πράγματα εμφανίζονται μπροστά μας όταν σταματούμε να τα ψάχνουμε...

Naty! said...

μενέλαε 8α μου ταίριαζε πιο πολύ κάτι σε Σάκη...αιμα δακρυα και ιδρώτας..:Ρ

love & poison καλώς τον!
Ίσως τα πράγματα να είναι πιο απλά κ εγώ να τα κάνω δύσκολα..

FuSmOKer said...

Τα πάντα είναι στο μυαλό μας Naty. Εμείς αποφασίζουμε τι προτεραιότητα θα δώσουμε στις σκέψεις μας, εμείς κιόλας τις χρωματίζουμε :)
Πολλές φορές τα πράγματα είναι πιο απλά απ' ότι φαίνονται απλά εμείς το ζορίζουμε το θέμα.

Καλησπέρες :)

Naty! said...

fusmoker καλώς ήρ8ες!
Όλα γίνονται πιο όμορφα όταν θέλουμε κ με απλά πράγματα.Μια αγκάλιά, μια ματιά, ένα φιλί,μια ωραία μέρα(ένα ηλιοβασίλεμα με απίστευτη θέα, αύξηση στο μισθό, διακοπές διαρκείας και μια χρυσή πιστωτική με απεριόριστο όριο που να γράφει το όνομά σου επάνω...χεχχεχεχε)
Όταν περνάει πάντως τα βλέπεις όλα πιο ξεκάθαρα και πέρνεις τα πάνω σου!
Καλημέρα σου!!!

iro* said...

Παρε ενα νιωτικο φιλι, εξουθενωμενο!!!
***

Παχουλός... said...

Βρε μην μασάς, τι να πούμε και εμείς οι παχουλοί...
μπές και δές: www.paxoulos.blogspot.com