Thursday, May 3, 2007

Τα δικά μας παιδιά!!!


Το Σαββατοκύριακο που πέρασε πήγα...εκδρομή!Στα πλαίσια της εκδρομής ήταν κ η πόλη του παλιού μου φίλου...!Είχαμε καιρό να μιλήσουμε...Βλέπεις όταν τα φοιτητικά και αθώα χρόνια περνάνε, φαίνεται κ το πραγματικό πρόσωπο μερικών ανθρώπων που επί πολλά χρόνια τους είχες στη ζωή σου και τους θεωρούσες και φίλους σου!!
Επί τέσσερα χρόνια είμασταν κάθε μέρα μαζί.Είμασταν συμφοιτητές...είχαμε γνωριστεί τυχαία στο λεωφορείο για τη σχολή, μετά πήγαμε για καφέ και απο τότε γίναμε αυτοκόλλητοι. Τρώγαμε μαζί, βγαίναμε μαζί, πίναμε μαζί, αράζαμε άπειρες ώρες μαζί, μόνο σεξ που δεν είχαμε κάνει! Πηγαίναμε στα μαγαζιά, μου έλεγε τι ρούχα να πάρω, με συμβούλευε τι να κάνω με τους γκόμενούς μου! Μείναμε και στο ίδιο σπίτι για ένα διάστημα στο τέλος. Μέχρι και ξύλο του είχα δώσει, όταν ένα βράδυ άπειρου πιώματος και κλάματος, προτίμησε να βάλει τον εαυτό του μπροστά απο το αμάξι-θύμα που είχε βρεθεί τυχαία μπροστά μου!!!
κ μετά τελειώσαμε...φύγαμε!
Γυρήσαμε ο καθένας στην πόλη του και συνεχίσαμε τις ζωές μας!
Ο κύριος όμως ενώ σε όλα ήταν κομπλέ, είχε και έχει ένα μικρό ελάττωμα...απο τότε που τον ξέρω και ακόμα πιο πριν ότι και να κάνει στην σχολική, φοιτητική, επαγγελματική του πορεία, το κάνει με βίσμα!!!
Στη διάρκεια των φοιτητικών μου χρόνων δεν ήταν τόσο έντονο σαν πρόβλημα. Ο καθένας μας έκανε ότι ήθελε και αυτό δεν αφορούσε τον άλλο!Απλά αδιαφορούσα για την όλη κατάσταση.
Όταν όμως έρχεσαι τώρα κ ενώ είμαστε στην ίδια επαγγελματική κατάσταση, και τραβάμε τα ίδια (υποτίθεται) ζόρια ρε φίλε, μη μου το παίζεις και μάγκας!
Τι θέλω να πω...πως ενώ ξέρεις πως ο,τι και να κάνεις θα έχεις απο πίσω σου τα 52 βίσματα να σε στηρίζουν και να σε χώνουν όπου θες, μη μου κοκορεύεσαι απο πάνω πως κάτι κάνεις στη ζωή σου!!!
Ενώ ξέρεις πως πληρωνόμαστε κάθε τρίμηνο, στην καλύτερη των περιπτώσεων,(κ για σένα αυτή είναι μια απο τις πολλές δουλειές σου) μη μου λες χωρίς να σε ρωτήσω πως "εχω φτάσει στο σημείο να βγάζω 1500 με 1700 € το μήνα και να μην προλαβαίνω να τα χαρώ..." Ξέρεις πως αυτά τα λεφτά είναι απο δουλειές που αν δεν είχες το μέσο σου, ούτε απ έξω δεν θα σε άφηναν να περάσεις...!!
Δεν θέλω στη συγκεκριμένη φάση να κατηγορήσω την όποια κατάσταση. Με την κατάσταση που επικρατεί ο οποιοσδήποτε έχει μέσο το χρησιμοποιεί. Έτσι είναι. Δυστηχώς, αλλά έτσι είναι.Δεν θα με απασχολήσει αυτό αυτή τη στιγμή (αν και θα έπρεπε, αλλά άλλο είναι το θέμα τώρα).
Βλέπεις πόσο ζορίζομαι και πόσο ταλαιπωρούμαι επι δυο χρόνια και δεν ξέρω για πόσα ακόμα.Τρέχω σαν το μαλάκα, τρέχω σε άλλες πόλεις και χωριά με την ελπίδα πως κάποια στιγμή θα αποδώσουν όλα αυτά. Δεν μπορώ να έχω και το υφάκι σου απο πάνω...κάτσε να τα πείς σε κανέναν άλλο φίλο σου αυτά...
κ στο τέλος κάθεσαι και σκέφτεσαι...με αυτόν τον άνθρωπο έκανα εγώ τόσα χρόνια παρέα...αυτόν τον άνθρωπο είχα τόσα χρόνια να μπαινοβγαίνει στο σπίτι μου και στη ζωή μου, έναν άνθρωπο που όταν είναι πιο πάνω απο μένα και χωρίς να το αξίζει, το μόνο που έχει να κάνει είναι να με κοιτάξει ειρωνικά και ανταγωνιστικά....???
Δεν θέλω να μετανιώνω για τα χρόνια που πέρασα μαζί του... όπως κ να έχει !
Στην τελική όμως...άξιζε?

7 comments:

iro* said...

Ολα αξιζουν, ολα εμπειριες κ μαθηματα ειναι.. Κ σκεψου το μεγαλυτερο μαθημα (αφου μιλαμε για φιλιες) ,που το πηραμε μαζι, απο αλλες πλευρες αλλα αυτο μας εφερε τη μια στην αλλη... Αλλαζουν οι ανθρωποι, αλλαζουν οι ζωες μας, αλλα οι αξιες μενουν σταθερες, κ με το χρονο φαινεται ποιοι τις εχουν κ ποιοι οχι.. Παρ'το αποφαση, θα με τρως κ θα σε τρωω μια ζωη στη μαπα!!! Κ οι υπολοιποι ερχονται κ παρερχονται.. Η' ερχονται για να μεινουν!!! Θα δειξει!!! ... :):):)
***

Lina said...

δυστυχώς ακόμα και σε πρόσωπα που αγπαμε πολύ, μια πλευρά τους μας εξορ΄γιζει..

Menelaos Gkikas said...

Σούπερ μπλογκ. Δε διάβασα το ποστ αλλά θα το διαβάσω. Καλή συνέχεια!

Naty! said...

iro* η φιλία μας θεωρώ, πως επειδή απορρέει απο τέτοιες καταστάσεις είναι κ τόσο δυνατή!Ξέρω γιατί είσαι φίλη μου!Σε θέλω στη ζωή μου, δεν ξέρω για πόσο..ίσως κ για πάντα ναι!αλλά σε αγαπάω πάρα πολύ για να σε χάσω!

lina απο ένα σημείο κ μετά πλέον δεν τους μπορώ τέτοιους ανθρώπους στη ζωή μου!Προτιμώ να έχω τα τυπικά μαζί τους παρά να πρέπει να τους ανέχομαι!

Φιλιά!!!

Naty! said...

Thanks Μενέλαε!
Ανταποδίδω και για το δικό σου..(εγώ πάλι,διάβασα αρκετά ποστ σου:P)!!

iro* said...

τι δεν ξερεις για ποσο ρε μαλακα???
παιζει κ να με βαρεθεις κ να με αλλαξεις δηλαδη??? Τι ΙΣΩΣ για παντα??? Ποιος αλλος θα σε ανεχτει τοσο??? Την εχεις ψωνισει??? (αντε μη τα παρω, μολις σχολασα, της πουτανας, τρελες φασεις, θα σου τα πω.. -συγγνωμη που βριζω στο blog σου!!-) ..Ακου ισως για παντα.. Να χαιρομαστε κ το μυγκι σημερα!!! Αν με θελετε ακομα για αδερφη... Ισως??? Χικ!!! Καλημερα! Μαλακα...
***

Naty! said...

Στο θέμα φιλία χαζο ζουζου μου επειδή έχω περάσει πάρα πολλά απο φίλες-ους (τα ξέρεις άλλωστε)κ μάλιστα όταν δεν το περίμενα κ έχω φάει πολλά σκατά, βάζω πλέον κ έναν μικρό και ρεαλιστικό παράγοντα όταν αναφέρομαι σε αυτή! Αυτό το "ίσως" είναι που άλλες φορές δεν το έβαζα καν σε φιλίες κ όμως έκανα μεγάλο λάθος. "Ισως" λοιπον, να είναι άδικο που σε παίρνει κ εσένα η μπάλα αυτή τη στιγμή, αλλά προτιμώ να το πώ κ να μην γίνει ποτέ, παρά να μην το πω κ να γίνει κάποια στιγμή μαλακία. Ελπίζω να καταλαβαίνεις τον τρόπο μου.Κάθε άλλο παρά να σε θίξω ήθελα...Σε αγαπάω αφου...αλήθεια πολυ!!!
κ μη βρίζεις..στο blog μου...πιπέρι!!!