Thursday, May 24, 2007

Οδηγώ και σε σκέφτομαιιιιιι!!!!



Οδηγώ και σκέφτομαι...σκέφτομαι και ταξιδεύω...track 1...track 2...και το μυαλό μου έχει φύγει (πάλι καλά όχι σε καμιά στροφή).
Ταξιδεύω στις 18 Ιουλίου...Say Something... και χαμογελάω!!!!
Ταξιδεύω στο σήμερα, στα ρούχα μου που είναι πάνω στο κρεββάτι, στη βαλίτσα που τα περιμένει λίγο παραδίπλα...
Στο φαϊ που είναι έτοιμο κ αχνιστό στην κατσαρόλα, παρηγοριά στο στομάχι που βγάζει ήχους λες και ακούς χορωδία στο μέγαρο...
Ταξιδευώ στο σήμερα που ένα αεροπλάνο θα με πάρει και θα με πάει μακρυά...στο αύριο που θα πίνω καφέ στη Σαντορίνη και λίγες ώρες μετά που θα κάνω μπάνιο στις παραλίες της Ίου πίνοντας Daquiri.
Ταξιδεύω στο χθές που με πήρε η μαμά ενός Αμεα κοριτσιού και μου εμπιστέυτηκε την κόρη της για 15 μέρες!Πόσο πλήρης να νιώθω απο αυτή την κατάσταση.Πόση ικανοποίηση να νιώθω μέσα μου όταν περνάω 15 μέρες έχοντας το ρόλο της μαμάς Αμεα παιδιών.25 Ιουνίου πλησιάζει!!!
Ταξιδεύω στο κοριτσάκι πρώτη δημοτικού που έλεγε το άλφα..."αφλα". ΑΛΦΑ αγάπη μου όχι ΑΦΛΑ !!!
Ταξιδεύω και λίιιιιιγο κατα Αγγλία μεριά για ευνόητους λόγους...
Λάκκωμα, Μεσημέρι, Καρδία άντε εφτασα ξύπνα τώρα το βράδυ φεύγεις!!!

11 comments:

iro* said...

Πολυ κουλτουριαρικο μας βγηκε το στομαχι σου φιλεναδα!!! χορωδια?? ΧΑ! Εγω αλλιως το θυμαμαι!!! ΑΚΟΜΑ ΔΕΝ ΕΚΛΕΙΣΕ Η ΒΑΛΙΤΣΑ??? Αντε τωρα λεμε!! 18 Ιουλιου εε???? Μακρια πηγες.. Αλλα κι εκει μαζι, μαζι, ναι ναι μαζι!!!
Ολο το μισθο σε daquiri αυριοοοοο!!!! :):):):):):)
Χαιρομαι!!!! Το μυγκι μην ξεχασεις!!! (οσο για την Αγγλια, δεν θα το σχολιασω.. η' μαλλον θα το σχολιασω : εισαι μαλακας!!!)
Σε αγαπω, καλο ταξιδιιιιιιιιιι!!!
***

Naty! said...

Iro* Είναι ένα υψηλών προδιαγραφών στομάχι όπως και η κάτοχός του άλλωστε:P
Η βαλίτσα ακόμα περιμένει άδεια λέμε!!!(καλέ σε τρείς ώρες πεταωωωω!)
18 Ιουλίου...κ ενα χαμόγελο ζωγραφίζεται στα σαρκώδη μου χείλη..χαχχαχαχαχ
Τρελή κατανάλωση φράουλας 8α γίνει!!το μύγκι δεν το ξεχνώ μέσα είναι κ ετοιμάζει τη μυργηγκοβαλίτσα του!
Αγγλία... ναι.... είμαι μαλάκας με περικεφαλέα ναι...!!!
κ εγώ σε αγαπώω!!!

Anonymous said...

Είναι λογικό να βγαίνεις στους δρόμους.

Love and Poison said...

Μια χαρά σε βρίσκω(#@^$#@^%#$%!!!)...αλοίμονο σε μας (ξανά #@#$^$&%$*#$!!!)...ελπίζω να πιεις & μια cider για τα παιδιά πίσω...

Καλά να περάσεις dear...

Naty! said...

Μενέλαε γιατί το λες αυτό...:Ρ????

Love & Poison για cider δεν κατάφερα τίποτα αλλά κάτι σε Daquiri και Mojito όσα θες!!!Φιλιά απο Ιο!!!

Menelaos Gkikas said...

γιατί απλά το απολαμβάνεις πολύ.

Naty! said...

Αν και αναγκαστικά...έρχονται φορές που το απολαμβάνω!Η αλήθεια είναι πάντως πως έχω βαρε8εί με αυτό το πήγαινε-έλα θεσσαλονίκη χαλκιδική...δεν είναι και οτι καλύτερο!Αλλά που θα πάει, θα κλείσουν τα σχολεία!!Φιλάκια σου πολλά!!!

Gwgw said...

James ε;;; Θέλω πολύύύύ να πάω!

Menelaos Gkikas said...

Shaken not stirred. Καλώς ήλθες!

iro* said...

Γυρισανε τα κουριτσια μου???
Ηδη μου λειπετε παλιολουκρητιες!!!!!
..κανενα σχολιο για το νεο μου profile?? Επικαιρο, βρισκεις???
Παμε Πηγασσο???????? ..Ευκολα!
Σας φιλω ρε, ακου λεει!!!!***

Naty! said...

γωγώ μην το καθυστερείς!Βγάλε εισητήρια!!

μενέλαε :)

iro* πόσο να γέλασα..!!ε... άνοι3ε ο πηγασος...ε!!