Saturday, May 5, 2007

Ιος Loveland...!


Τετάρτη 11 Ιανουαρίου.
Ώρα 1 περίπου το μεσημέρι.
Στο δρόμο για Χαλκιδική.
Μόλις λίγες μέρες μετά τις διακοπές των Χριστουγέννων. Αναμνήσεις πολλές απο την τόσο έντονη περίοδο που μόλις είχε περάσει. Συζητήσεις, καφέδες, νέα χρονιά, νέα σχέδια, θα ανέβουμε στο βουνό?Άντε να χιονίσει! Τις Κυριακές θα κοιμάμαι σπίτι σου ζουζού να πηγαίνω κατευθείαν Κιλκίς τις Δευτέρες. Θα πηγαίνουμε κ μια βολτα κεντρο το βράδυ πριν κοιμηθούμε ναι! Θα προσπαθήσω να έρχομαι ρε γαμώτο σε σένα για aerobic!Να πάρουμε κ ένα καινούργιο puzzle με πιο πολλά κομμάτια αυτή τη φορά!Γερμανία για πότε λες?Κατά το Πάσχα καλά θα είναι, να βγάλουμε κ εισητήρια απο τώρα!Καλέ αυτή τη γραφομηχανή τελικά την είχες πάρει σπίτι σου εκείνο το μεθυσμένο πρωϊνο?Τα Σαββατοκύριακα να πηγαίνουμε εκδρομές ρε ζουζού!Δε χιόνισε αφού!Σ'αγαπάω ρε ζουζού!κ εγώ!Είσαι η φίλη της ζωής μου !!!Αντε ρε βλάκαααα.......!!!
-Έλα που είσαι?
-Στο δρόμο πάω Χαλκιδική
-Να σου πω...12 ώρες ωρομίσθια είναι καλά?
-Ναι!!!εννοείται!Είναι το μέγιστο που μπορείς να πάρεις!Super!Γιάτι...?
-Με κάλεσαν ωρομίσθια 12 ώρες την εβδομάδα...
-Αλήθεια?Τέλεια!Που???
-Στην Ιο.....
-ΣΤΗΝ ΙΟ???Τι λες ρε μαλάκα?
-Ναι...τους είπα να με πάρουν ξανά σε μια ωρίτσα να τους απαντήσω...
-Να πας ζουζού...να πάς!!Είναι για καλό, είναι για το μέλλον σου!Να πας!
Τα μάτια μου βουρκωμένα, μετά βιας έβλεπα τον δρόμο για να οδηγήσω...σκέψεις...που πάει ρε μαλάκα..???Τι έχει γίνει τώρα??

Σε μια εβδομάδα φεύγω...
Θα περάσει θα δεις. Δεν είναι κ για πάντα!Τον Ιούνιο θα είσαι πάλι εδω!Σιγά..τι είναι ο Ιούνιος?Σε πέντε μήνες..!
Κοιταζόμασταν στα μάτια κ αυτό που έβγαινε απο τα χείλια μου ήταν μόνο η φράση.."Που πας ρε μαλάκα?Που πας??" Με κοιτούσες με μάτια βουρκωμένα..Πως θα τα αφήσω όλα εδώ?Πως θα πρέπει να σταματήσω τη ζωή μου εδώ και να την αρχίσω κάπου αλλού έτσι ξαφνικά?Τώρα ηταν ανάγκη?Στην καλύτερη φάση?
Πως θα φύγεις?Πως θα είναι χωρίς εσένα πλέον εδω?Χωρίς τη φίλη μου?Μου είχες πει να σου γράψω κάτι στο μπλοκάκι σου...δεν μπορούσα να εκφρασω με λόγια αυτά που ένιωθα...!Ο,τι κ να έγραφα ήταν λίγο μπροστά σε αυτά που ένιωθα!Κ ξέρεις πως ένιωθα?Ένιωθα πως μου έπερναν τη φίλη μου.Πώς όλα μα όλα είχαν συνωμοτήσει για να μου πάρουν τη φίλη μου!Τότε στην καλύτερη μας φάση!Έτσι ξαφνικά!
Πάντα μα πάντα στη ζωή μου είχα δίπλα μου "τη φίλη μου". Μπορεί να υπήρχαν διάφοροι άλλοι και άλλες φίλοι ή γνωστοί, αλλά η φίλη μου θα ήταν μια!Για διάφορους λόγους αυτοί που ήταν στο παρελθόν δεν είναι πλέον, ίσως για καλύτερα!Κάπως έτσι έγινε κ συνωμότησε κάποιος να έρθουμε εμείς οι δύο κοντά και μέσα απο διαφορετικές αλλά και ίδιες καταστάσεις να γίνουμε αχώριστες!
Ζουζού βρήκα σπίτι!!Είναι πράσινο!!!Έχει τέλεια θέα!!!
Πώς είναι στο νησί?Πως είναι στο σχολείο?Τα παιδάκια σου είναι καλά?
Θέλω να έρθω να σε δω ζουζου!Κ ήρθα...κ ήταν τόσο τέλεια!Το άγαπάω αυτό το νησί!Μεγάλωσα σε αυτό το νησί!Είναι όλα μου τα καλοκαίρια αυτό το νησί!Κ χαίρομαι που είσαι εσυ εκεί!Αλλά είναι τόσο μακρυά...

Τώρα πλέον θέλω να ξαναέρθω ζουζού!
Αλήθεια μου έλειψες...κάθε μέρα μου λείπεις.Μου λείπει η φίλη μου!Δεν θέλω να το εκφράζω συχνά, όλα κάλα πήγαν τελικά, το δύσκολο πέρασε!Χαίρομαι που περνάς καλά!
Απλά θέλω να το ξέρεις...

3 comments:

iro* said...

Δεν ξερω πως ακριβως να το πω...
Δεν μπορω να ταιριαξω τα λογια..
Με εχεις κανει κ κλαιω, αλλα ειναι γλυκο κλαμα, απο αγαπη!!!
Σε λατρευω, σ'ευχαριστω για ολα..
Οι photos super κ αντιπροσωπευτικοτατες!!!!!
***

Menelaos Gkikas said...

Η ζιζού! Να την προσέχεις!

Naty! said...

iro ....

μενέλαε την προσέχω αν και μακρυά!!!